jag stör mig på dig mer & mer.

när jag frågar så säger du nej för att hämnas på mig eller något. när jag frågar har du glömt bort det två minuter efter, man kan ju börja undra.

dagen flöt på, har vekligen julkänslan inne nu. har julpyntat
skolan idag med almina & annika ( hon som sköter caffan ) och bara för
att almina och jag var så snälla och hjälpte till så fick vi god fika oxå.
och när jag satt med adam idag i skolan kom annika fram och sa " va
rädd om henne för hon är en fin tjej " så söt hon är. kommer verkligen
sakna madesjöskolan när vi slutar nian :(
ikväll åker jag in till emmaboda för att kolla fotboll med emma,almida &
matilda! ska även in imon med för jag ska kolla på adam, åker in med
almida & matilda då. hur bra??? toppenbra!
vi hörs, puss / tilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0