jag tänker inte vara din reserv.

tjohoo
har precis kommit hem från ett satans jobbigt boxningspass med maja, men välbehövligt var det!
Bestämde oss idag att vi skulle köra varje fredag så nu jäävlar.
Har precis duschat& ligger nu och väntar på maten som idag blir lasagne, mummaaa. Ikväll blir det bara till att slappa, typ kolla vänner hela kvällen.
Imorgon blir det att gå upp vid 7 för att åka iväg till skogen runt 8, Tilda ville egentligen att jag skulle titta när hon spelade julkul men hon klarar sig fint utan mig så de får bli lite jakt istället!
Nähe nu ska jag äta, pösss
råkade slå till mig själv på näsan idag så därför denna fränaa bild.. hehe
/ FRIDA ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0