låt mig ta mina egna beslut, idiot.

tjohooo!
har haft fullt upp hela dagen idag..
gick i skolan till 2 men stannade kvar och pratade med min lärare sen skulle jag& tuva gå till någon & prata för vi ska läsa till en kurs men då var hon inte där. Kom i alla fall hem runt kvart över 3, då åt jag lite sen pluggade jag& grejade lite. Vid halv 5 åkte pappa & jag till stan& handlade sen mötte vi abbe & vi beställde våra julklappar till varandra. Kommer bli sååååå snyggt!
aja, när jag kom hem så åt jag sen har jag pluggat sen dess, men nu orkar jag inte plugga någon mer matten har räknat huuuuur många tal som helst så nu borde jag kunna de till provet imorgon!
Måste dock börja plugga lite mekanik idag eller så väntar jag med det tills imorgon, det får vi la se! ;)
/ fridaaa ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0