lite humor på de..

godmorgon!
tänkte att jag skulle sova lite länge idag men icke sa nicke, för min hund tog upp hela sängen så fick inte plats och orkade inte köra iväg henne så jag gick upp istället runt 9.
Nu har jag ätit lite oså, ska snart börja klä på mig om en stund när jag orkar ;)
vid 11 ska jag vara hos mamma för att plugga matte typ hela dagen ..
Här kommer lite dumma kommentarer från Tuva som förgyller mina dagar i skolan! :

Julia pratade om Belgien Blue att hon skulle skriva om dom i någon argumenterande text & tuva frågade vad de var för något speciellt med dom så vi förklarade.. Till svar fick vi : ahaaa precis som schäfer hundar då?


Är det inte liiiite skillnad???? hahaha...

En annan gång så sa hon att det var kissbås innanför en dörr på toan, & jag sa: du menar väl en pissoar tuva?
T- aah juste, de är en sån man tvättar röven i va?


& de sista, som hände igår. Tuva skulle berätta någonting som var bra med mitt liv, jag förväntade mig någon om kärlek eller vänner osv för vi hade snackat om de innan men istället kommer hon med.
hmm jaa du har ju två ben.

tolka allt som ni vill men detta är precis min humor!
/ FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0