love is so hard.

hooola!
söndagar är verkligen en dag som jag alltid är hemma på typ, packar och byter från mamma till pappa eller tvärtom, pluggar & gör allt som behövs typ. Tycker faktiskt det är riktigt skönt med en sån dag!
Har bestämt mig till ca 90% att jag ska börja simma igen, Tuva & jag ska ner i veckan så får vi se!
Skulle ju vara super bra för min rygg skulle jag tro & det är ju faktiskt väldigt kul. hmm saknar det, har gjort det länge nu .. jaja vi får se!

Nu ska jag baka sockerkaka till pappa eftersom det är farsdag idag & jag tänkte vara lite snäll (& bara för att jag är väldigt sugen på de, hehe).
/ FRIDA ;*

Kommentarer
Postat av: ebba

SV: Jag vill gå handel just nu iallafall :*

2011-11-13 @ 21:17:59
URL: http://ebbadavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0