när jag har dig hos mig, har jag allt jag vill ha.

skolan var toppen, det brukar fredagar vara. får inte träffa adam på hela helgen heller :( det suger! Men ska ha avslutning med laget ikv, och det kommer bli toppen! men sover inte kvar tror jag inte för ska upp tidigt och ska på öppet hus på flera olika skolor, sen kalas på öland så får väl se om jag hinner skriva något imorgon men det lär ni ju märka. Snart hoppar jag in i en varm och skön dusch har jag bestämt, ska ha hårinpackning i ett tag och jag vill verkligen ha en bastu och ett badkar, vill oxå kunna bada ju.. måste även städa mitt rum oxå tror jag, men jag orkar inte så vi tar det på typ söndag eller ngt. nähe, ni får ha en bra fredagskväll. PUSSAR / tilda

TILL FRIDA: JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0