när man kommer hem kommer också all skit tillbaka.

hellllu!
kan ju börja med att säga att resan har varit toppen, bara lämnade allt skit & alla problem här hemma& hade underbart med en massa massage,stor spa bassäng med typ massage strålar oså,bubbelpool & självklart shopping!
har köpt;
  • skinn/läderbyxor, vet inte riktigt var de är (a)  - Zara ca 400kr
  • samma sak fast shorts, vero moda -ca 200kr
  • skor - någon lustig affär ca 500kr
  • linne - vero moda ca 40kr
  • kavaj - någon lustig affär ca 150kr
  • vantar - någon marknad ca 100kr
  • plånbok - någon marknad ca 140kr
jaoo det var allt tror jag .. ;) bilder från resan kommer kanske imorgon eller senare för jag orkar faktiskt inte lägga upp de just nu. Ikväll blir det bara till att slappa& vid 10 imorgon kommer albin&magnus och hämtar mig för en dag i Kalmar med ännu mer shopping. Dock ska jag nog bara vara smakråd imorgon för jag vill inte lägga mina pengar på mer kläder, just nu i alla fall (a)
hörs sen!
/FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0