öppet hus imorgon på åkrahällskolan!

nähee, nu känner jag att jag inte orkar sitta här framför datorn längre. har legat i sängen& kollat på film hela eftermiddagen& suttit vid datan oså däära. Men nu måste jag ta tag i mitt liv & läsa i Huckelberry Finn, ska snart vara utläst & jag har inte äns läst halva .. hm bra.
Imorgon går jag bara till 2 så slipper spanskan& sen är det någon annan lektion också, så underbart. hehe, ska dock vara i skolan vid 6 igen till typ 20.30 menmen .. ni får ju komma & hälsa på min kära skola, & mitt program då. de är bääst helt enkelt, japp de är de ( teknikprogrammet för er som inte vet ).
ajaa, nu måste jag gå. puss godnatt ;*
/ FRIDA
blev två inlägg, vet ej varför??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0