påminner inte dig de här om ngt?

första adevnt.

hej, min kväll var toppen igår, nybro gick vidare till semifinal som gick vid
elva men vi orkade inte stanna kvar till tio över tolv då nästa tåg gick. Så
vi tog tåget vid 22.22 så vi kom hem runt halv elva och då var ett par
kompisar hemma hos oss så jag satt och pratade lite med de. när de gick
hem så gick jag och la mig och kollade på o.c lite innan. ehm, idag väkte
pappa mig vid halv elva för att vi skulle äta frukost tillsammans första advent,
så mysigt! sitter nu här med en kopp te och bara tar det lugnt, ska ner på
julskyltningen med mamma sen oxå. resten av dagen ska jag bara ta det lugnt.
hoppas inte på något plugg idag heller för jag vill verkligen inte, ångestsöndag!
puss / tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0