sko mani ? ...

helllu!
har precis kommit hem efter en dag i Kalmar med abbe,mange& cilla. Jag köpte då ingenting men albin hittade massor med snygga kläder & skor också, magnus hittade också en hel del& Cilla också, hhe hjälpte nog Magnus& Albin mest, sprang mellan provhyttarna och kläderna, jag bara äääälskar killkläder!!
Hittade dock ett par skiiiiiiiiiiiiiiit snygga skor som jag faktiskt la undan tills imorgon (a). hehe hittade ett par åt pappa också så nu sitter jag här och väntar på att han ska komma hem så jag ska vara lite snäll mot honom så vi kan åka in imorgon.
jag bara äääälskar skor, har väldigt många men man kan aldrig ha för många! (a)
ja de är ju tur att man är älskad av sina kusiner, är ju dock inte lika härligt att bli väckt tidigt varje morgon man sover där för alla ska ligga och gosa i MIN säng ..
/ FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0