sömnlös

godmorgon! ;*
är klar så passar på att skriva lite.. Kan börja med att min kväll igår, den var helt okej bara va hemma och tog de lugnt oså dära, pluggade lite. Men sen när jag skulle sova så gick inte de, för jag hade så sjukt ont i ryggen, gjorde nämligen en kullebytta på engelskan så då hände de något igen med min rygg så hade ccccp ont& kunde inte somna, sen har jag en dricka som jag ska ta för jag ska kunna sova när jag har ont i ryggen ( för er som inte vet så har jag väldigt stora problem med min rygg) men den drickan var slut så tillslut ropade jag på mamma så vi satt & pratade om julen& julklappar i typ en halvtimme. påtal om de så är det mindre än  1 månad kvar nu! ;)
Ajaaa, somnade tillslut i alla fall.
Idag går jag till skolan till kvart i 1, sen ska jag hem& städa mitt rum& sätta dit massa julgrejer eftersom det är 1:a advent på söndag. Sen vid 17.15 har jag boxningsträning. Vi hörs sen!
saknar kretaaaaaaaaaa.
/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0