stolt som tuppen!

tjena. julkul gick riktigt bra faktiskt, kom till kvartsfinal där vi fick möta vårt andra madesjölag och det var ju lite sådär.. men vi spelade och det blev lika så vi fick spela sudden och det var så jävla jämt men så fick de in ett litet tur mål. lite smått surt, men de gick vidare till semi och vi var självklart med och hejade på de och de vann den oxå mot emmaboda och sen i finalen mötte den emmabodas 96or och det var oxå väldigt jämnt så det blev sudden där med men ändå. Vi var så sjukt grymma ändå, sjukt stolt! åkte hem vid 11 tiden typ med adam och så sov han här inatt så jag har precis lämnat honom vid åkrhäll för han skulle träna, idag ska jag inte röra mig mer än vad jag behöver kan jag lova! vi hörs kanske något mer idag eller ja det gör vi förmodligen. pussar på er / tilda

friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0