det är som eld att dra upp de här igen

heeeeeeej, det  verkar som att det funkar igen det vanliga blogg.se , toppen ju! dagen gick väldigt fort
slutade ju redan vid kvart över ett och sen var jag suger på chokladbollar så jag gjorde de och så gott
de va, men nu känner jag mig uppsvälld och tjock MÅSTE TRÄNA ikv! ska oxå läsa i låt den rätte komma
in och jag måste vara klar med den innan fredag.



dag 1 - 10 lite udda fakta om mig själv

  • halva min framtand är plast
  • jag har en snefot
  • jag har svårt för folk jag inte känner så bra
  • när jag blir stor vill jag jobba med barn/ungdommar som har det svårt
  • min tå bredvid stortån ligger på min stortå på båda fötterna
  • jag tycker fötter är rätt äckligt
  • jag tål inte folk som ljuger och är bitchiga
  • känner mig rätt stressad i skolan just nu
  • jag älskar att spela gitarr och sjunga för mig själv när jag är ensam hemma
  • min navelpiercing håller på att vandra utåt :(
/ tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0