HÖSTLOV <333333333333333333

hejsan hopppppsan!
fick sluta redan vid lite över 10 idag, så skööönt! Först hade vi Samhällskunskap & där skulle vi redovisa en grej& det gick väl ganska bra. Sen efter de hade vi engelska prov & för första gången i mitt liv kände jag att det gick bra, för när jag fick provet där framför mig så bara YESSS JAG KAN DETTA JU! haha ..
aja, sen fick vi sluta för Svenskan var inställd så & matsalen hade inte öppnat så kunde inte äta heller. Men nu har jag en massa timmar som jag har framför mig innan tilda kommer hit, så jag börjar med att skriva klart min samhällskunskap grej& sen ska jag läsa lite i Huckelberry Finn & sen såklaaaart en massa vänneravsnitt (a).
vi hörs sen! / FRIDA
min coooola pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0