just because we don't talk doesn't mean I don't think about you i'm just trying to distance myself because I know I can't have you

nu har min huvudvärk gått över, har klunkat i mig kaffe+mat+kaffe+värmekudde på ryggen & till sist varm mjölk såklart! Har hunnit med att plugga lite grann också faktiskt & jag fattar fan detta nu, sååå glad över detta för förra veckan visste jag knappt vad detta var, men nu är ju mekanik fan kul bara för jag kan de (a), hehe.. jao jao.. imorgon är de skola som vanligt men sen ska jag träffa milia & det är sjuuukt vad jag saknar henne så det ska bli riktigt kul! lovar att uppdateringen imorgon kommer att bli bättre! :d / FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0