mot Linköping --->

nu har jag packat klart & är redo för att åka!
vi ska bara äta lite innan& sen förbi kvantum, ska köpa mig något gott att smaska på i bilen upp till Linköping! (a)
ni får gärna underhålla mig på mobilen under resan!
Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på ikväll faktiskt, men känner mig ganska trött redan hehe, så det blir nog bara till att mysa lite med mina fina kusiner. Jag vet inte riktigt om jag kommer att uppdatera mer idag, för det funkar bara ibland att uppdatera från mobilen så vi får la se! :) annars får ni nöja er med tildaa.
ja, min outfit för idag får bli: ett par grå lite tjockare strumpbyxor & en lite länge långarmad tröja. (strumpbyxor- lindex, tröja- gammal, men från gina )

heidååååå & ha ett bra höstlov om vi inte hööörs! / FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0