nästan min död ....

dagen började men väääärldens skräckfilm, fy faaaaaaaan vad äcklig! Jag kan erkänna att jag är väldigt känslig mot sånt men när halva aulan sitter och skriker kan ni väl förstå????? jaa precis.
Efter de var de tipspromenad o lite så sen tillsist så skulle vi till idrottshallen & gå någon runda & allvarligt jag var sååååå nära att få hjärtinfakt & då skojar jag inte! började med att krypa under en matta( alltså det var mörkt) sen ser jag någon som bara sitter och gungar när jag kommer ut & blir självklart aaaas rädd, sen fortsätter vi att gå lite..  sen kommer vi till en stor matta & där ser jag att det sitter någon& den bara kommer mot oss närmare och närmare, alla andra springer förbi den där hemska saken& lämnar mig ensam med den för jag vågar ju inte gå förbi den, sen när jag ska göra ett försök så tar den tag i min vrist så jag trillar & drar i mig & jag verkligen kämpar för att hålla i mig i mattkanten( på skräckfilmen var det nämligen så att det var en som blev nerdragen i en källare så jag fick den känslan i huvudet) & där låg jag och skrek så in i helvete sen får jag lite hopp tillbaka när jag ser att Tuva inte har lämnat mig utan sitter där och försöker få tag i min hand sen var de så att Tuva drog i mina händer & den hemska saken i mina ben, efter en stund säger Tuva att det står någon över oss och då tittar jag upp och då står det värsta hemska människan där så då får jag sån panik och börjar sparka med mina ben och allt sen tillslut kom jag loss och så fort jag kom upp på benen igen då sprang jag förbi bomull och allt skit som hängde där och bara sprang och typ gled ner för väggen halvgråtandes nästan när jag kom ut. allvarligt, det var bland det värsta jag var med om! FYYYYYYYY FAN!
ni kan säkert inte föreställa er min rädsla , men fy faaaaan!
/ FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0