på uppgång!

så nu har jag fått lite mat i mig så nu är jag redo att berätta lite om min dag osådära ;). Började med skolan oså då såklart, direkt efter cyklade jag till sjukgymnasten& äntligen börjar jag få lite hopp om att min rygg kommer att bli bra. Upptäckte även att mitt ena ben var längre än de andra så måste köpa mig några sulor typ, tror inte att ni bryr er om mina ben ;) haha.. ajaa, sen cyklade mamma& jag till Lindex & köpte trosor, strumpbyxor& en stickad tröja till mig. Snäll mamma man har (a) nu har jag ätit & lite så, pappa har precis åkt iväg för att gå på bio, schysst att man får följa med oså... aja jag överlever, ska faktiskt baka en sockerkaka nu, eller jag håller på men tog en paus för att ni skulle ha något ointressant att läsa :d mobbad bild.. hahah / FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0