svar på frågestunden!

FAVORITPLAGG`? tilda: mina favoritjeans & självklart är det ju skönast med en skön munktröja! frida: min gråa tjocktröja. VILKA LITE KÄNDARE BLOGGAR LÄSER NI? tilda: kenzas självklart. frida: kenzas, kissies & fokis. HUR MÅNGA BARN VILL NI HA? tilda: jag vill ha tre barn. frida: tre. ROLIGASTE ÄMNE OCH VARFÖR? tilda: idrott, för det är det enda jag känner mig lite säker i. frida: cad, för att det är problemlösning och det gillar jag. BÄSTA LÅTEN? tilda: under löven - melissa horn frida: när jag går ner - Norlie och KKV BÄSTA FILMEN NI SETT? tilda: " jag saknar dig " i den filmen fanns allt, sorg,glädje och kärlek! frida: supercross, den är helt enkelt bäst. FAVORITMAT. tilda: tacos frida: tacos HUR LÄNGE HAR NI KÄNT VARANDRA? vi har känt varandra i tio år, men det känns som hela livet. ÄR NI OSKULD? tilda: tycker det är för privat och om du vill veta fråga mig in irl. frida: nej FRIDA ÄR DU FÖRFATTRE? NÄÄÄÄ? FRIDA HAR DU FUNDERAT PÅ ATT BLI FÖRFATTARE? inte så seriöst, men när jag var lite ville jag det. FRIDA ÄR DU KATT ELLER HUNDMÄNNISKA? hund NÄMN FEM EGENSKAPER HOS ER SJÄLVA. tilda: snäll, ärlig, kort stubin, lustig, vacker / frida frida: ärlig, gilla spegla sig, oseriös, omständig, BÄST / tilda VAD GÅR NI I FÖR SKOLA? tilda: madesjöskolan frida: åkrahäll FRIDA, VART HAR DU KÖPT DIN JACKA OCH VAD KOSTADER DEN? på fishmans och den kostade 2795 kr. BESKRIV ER DRÖM KILLE. tilda: ärlig, snygg, magrutor, omtänksam, kunna sjunga och spela gitarr, mysig, älska mig, snygga skor, längre än mig, inte blyg. frida: mörkblond, vältränad, gulligt leende, spela gitarr, omtänksam, beskyddande men inte överbeskyddande, bra klädstil, lång, fina ögon,humor. NÄMN FYRA SAKER NI VILL GÖRA INNAN NI DÖR. tilda: hoppa bungy jump, ge alla mina nära och kära något betydelsefullt, resa mycket, ha en dag med ulrik munther. frida: hoppa fallskärm, gå på en konsert med jonas brothers, spela en hockeymatch, åka till New York. VART BOR NI OCH TRVIS NI DÄR? tilda: jag bor i en lägenhet mitt på stan och jag hade mycket hellre velat bo kvar i huset på russinvägen. frida: jag bor i två olika hus båda i madesjö, och jag trivs bra. VILKEN ÄR ER RIKTIGA HÅRFÄRG? tilda: ljusblondt. frida: blond. TILDA ÄR DU FEJKBLONDIS? NEEEEEJ, jag färgade mitt hår i sjuan till mörkbrunt och sen ångrade jag mig efter ett år ungefär så jag slingade mitt hår tre olika gånger och nu har jag inte slingat det på ungefär ett halvår. SKA NI ÅKA UTOMLANDS NÅGOT I ÅR? tilda: nej, men jag hoppas på thailand snart igen. frida: ja. VAD BRUKAR NI GÖRA PÅ FREDAGKVÄLLARNA? tilda: antingen brukar jag vara på fest eller ute med kompisar eller så sover min söta frida hos mig. frida: jag umgås med mina vänner eller fest eller något. FAVORITPLAGG I HÖST? tilda: jag har börjat använda mycket skjortor som jag klippt av armarna på till de ett par jeans eller tajts och ett par snygga kängor till. frida: stickade tröjor och stora halsdukar. VAD VILL NI GÖRA EFTER GYMNASIET? tilda: jag har faktiskt ingen aning än eftersom jag inte vet vad jag ska gå på gymnasiet än. frida: jag vill plugga vidare till läkare eller civilingenjör. HUR OFTA KLIPPER NI TÅNAGLARNA? hahahaha, när det behövs?! HUR OFTA TRÄNAR NI? tilda: jag tränar fotboll två dagar i veckan och ungefär tre dagar på friskis. frida: 2-3 gånger i veckan. HUR MYCKET SPENDERAR NI PÅ KLÄDER I MÅNADEN? hahah, det blir ungefär nästa hela bidragen. HUR MÅNGA BESÖKARE HAR NI? det är olika till och från från 20-70. DRÖMJOBB? tilda: jobba med barn utomlands. frida: barnläkare. DRÖMRESEMÅL? tilda: Thailand och USA. frida: New York och Kambodja. HAR FÅTT UPPFATTNINGEN ATT NI ÄR RÄTT TRÖGA STÄMMER DET? ehh, nae ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0