tidsfördriv

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: KLART
Gnälla: ehm, ja!
Skrika: ehehe.. kan hända
Sova: absolut
Ha ångest: ofta faktiskt
Skada dig själv med flit: neje
Ta mediciner du inte borde ta: nope
Vilja dö: hah, ibland så.. men nää
Drömma mardrömmar: händer
Ta droger: nejnej
Försöka vara annorlunda: mig själv?
Klä dig i svart: ja
Gå till kyrkan: inte mer än med konfan
Ljuga: näe, onödigt.
Hata folk: vissa lägen
Lita på folk: för ofta


VEM:

 

Saknar du: min moster
Kysste dig sist: adam
Kramade du sist: mammiiiiiii
Skrek du på sist: förmodligen ngn i familjen
Sårade dig sist: ingen kommentar
Gjorde dig riktigt glad senast: blir alltid glad för det minsta lilla
Vem skickade det tionde sms:et till dig och vad stog det: " näe om en månad " till snutte dutte
Ringde dig senast: almina

 

HAR DU:

 

För många vänner: kan man väl inte ha?
Någon skada: nope, jag är felfri
Färgat håret: yes
Brutit några ben: nae
Några piercings: naveln och öronen
Egen dator: jajamen
Bra självförtroende: nje
Sagt jag älskar dig till någon idag: nope
Varit kär: JA
Lämnat landet: va, ja?
Tuttat eld på nått: eh näe?
Gjort något olagligt: aa



HUR:

 

Går du: inått med min fot :(
Svarar du i telefonen: oftast " hallå" eller " aa, det är tilda"
Fördriver du tiden: så här just nu
Mycket pengar har du: inte tillräckligt.
Ofta diskar du: när jag får skit för att jag inte gör de
Ofta städar du: när mitt rum är äckligt och två gånger i veckan på pukevallen på sommaren
Många stör du dig på: en del



TROR DU:

 

Att du kommer bli något: vill jag men vet inte?
På gud: näe
På rymdvarelser: haha, näe
Att folk tycker om dig: vet faktiskt inte vad folk tycker om mig?
På ett liv efter detta: nja, kanske
Att fiskar kan tänka: klart de kan
Att du kommer leva länge: hoppas jag väl



SAKER OM DIG SJÄLV

 

1. Är du singel?: nej :D
2. Är du lycklig?: ja!
3. Är du uttråkad?: just nu, ja.
4. Är du ledsen?: näje
5. Är du italienare?: nae
6. Är du cool?: för cool
7. Är du från Irland?: näe
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: ja



SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

 

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ja
2. Har du någon gång blivit sårad?: aop
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: mm
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom: aa
5. Kysst någon under dom två senaste veckorna: ye
6. Är du kär?: ja det är jag!
7. Vill du gifta dig när du blir stor?: jaaaaaaaaaaaa



TVÅ ALTERNATIV

 

1. Bilddagboken eller lunar?: nothing
2. Hår eller ögon?: hår
3. Katter eller hundar?: hund
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: några få bästa vänner
5. Coca-Cola eller Pepsi?: cola
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: olika
7. Dag eller natt?: vet inte
8. Msn eller mobil?: MOBLEN



"HAR DU NÅNSIN..."

 

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?: näje
2. Brutit nåt?: näe
3. Gjort nåt du ångrar?: för många gånger
4. Hoppat Bungee Jump?: näe
5. Ljugit för någon du tycker om?: aaaaaa
6. Ätit en hel tårta?: nej, hatar tårta!
7. Gråtit när ett djur dött?: aa
8. Velat försvinna?: ja!



SENASTE

 

1. Telefonsamtalet du gjorde: för femtio minuter sen
2. Telefonsamtalet du fick: almina
3. Personen du var med: adam
4. Roligaste grejen som hänt: hänt för mkt i mitt liv
5. Personen du smsade: adam
6. Du skrev till på facebook: reine, HAHA
7. Du kommenterade: min bild
8. Du tillbringade natten med: i min säng
9. Du kramade: mammsen
10. Sängen du låg i om inte din egen: adams


/ tildaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0