--> skolan!

godmorgon på er!
blev klar ganska tidigt idag för jag orkade inte platta mitt hår så noga& då får man en massa tid över ;)!
så jag behöver inte sticka förrens om ca en kvart, götttt.
Slutar vid 12.45 today så när jag kommer hem så ska jag baka lite tills imorgon då milia& jag ska jobba hela dagen. mummaaa, tänker inte skriva vad det är för det ska bli en hemlis för lilla milia ;d hheh..
jaoo, sen runt 4 eller något ska jag till annie& va där en stund sen sticker vi till mig, så vi får se vad vi hittar på under kvällen! ;*
ser lite lustig ut där på sidan, men de är för jag satt med benet uppe i stolen ;)
aja, dagens outfit består av en tröj/tunika som är jätte gammal men jag knappt har använd& ett par tights& ett par ljusblå converse till det.
vi hörs sen! / frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0