cuuuuuuute

halloj!
kvällen igår var awesoome, kom hem runt halv 12 så då satte jag på en film& sen gick jag& la mig efter den så orkade inte skriva något här.
Idag blev jag väckt av mamma vid 9.15, klädde på mig& åt lite sen bar det iväg till gymmet, saatan vad jag verkligen ansträngde mig idag, kände att det är på tiden att man kommer igång lite nu .. så just nu är jag helt slut, i alla fall i mina armar dom typ bara skakar när jag sitter& skriver detta just nu .. ;)
ajaa, har precis duschat& lite så, ska snart börja packa eftersom jag ska till pappa lite senare idag, eller ah om typ en timme sen blire till att plugga hela eftermiddagen eller ah tills jag är klar i alla fall :d & sen städning på pukevallen.
uppdaterar mer sen!
gullig bild på mig& min underbara vän abbe.
/ f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0