de goda överväger, tror jag?

Har inget speciellt för mig så jag passar på att skriva lite till! Kan börja med lite tråkiga nyheter.. 1. det blir tyvärr inte någon insparksfest på fredag för det var något med lokalen så den blir flyttad, men vet inte till när, de får vi se! 2. Jag fick uselt resultat på spanskaprovet ..... & dom goda då! 1. Jag fick ett A (motsvarande MVG) på inlämningsuppgiften i svenska! 2. Jag fick ett C (motsvarande VG) på matteprovet! Så jag är hyfsat nöjd i alla fall! Fast nästa vecka när vi har matteprov då ska jag fan ha ett B eller ett A. Annars blir jag inte nöjd :( ! & detta kan jag nästan slå vad om att ni aldrig har sett innan, PRICKIGA BANANER! pussssssssss/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0