du finns i mina tankar precis hela tiden!

fick sluta lite tidigare idag på spanskan( sista lektionen) så då skulle Tuva & jag gå och kopiera massa papper till mig eftersom vi har prov nästa vecka& ah. Tillslut när vi fått ut några papper börjar vi trycka på kopiatorn& det slutade inte bra.. de slutade faktiskt med att vi tog våra böcker& gick därifrån med raska steg så nu är det bara att hoppas på att någon har fixat den tills imorgon så vi kan kopiera dåå ;) heh..
Skolfotot idag gick inte alls bra, HAHA detta var mitt sämsta skolfoto någonsin... men sååå mycket roligare än alla andra, haha!
Kom hem lite över 4 i alla fall& nu sitter jag här och äter när jag har gjort det så ska jag iväg till gymmet, sjukt tråkigt att träna själv(tilda ska på spinning med sin mamma) så vi får la se hur de går..
ja ni vet ju vad allt är ifrån förutom skorna& dom är mammas men jag tror dom är från skokällarn :)
/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0