Du gör aldrig ett misstag 2 gånger, andra gången är det ett val.

sorry för dålig uppdatering idag, men jag har haft fullt upp typ .. Hade först orientering idag i skolan& sprang på 61minuter& tog alla kontroller med alla rätt WOOOOW!! ;) haha, sen hade vi 1,5 lektioner & sen slutade vi vid 14.40 & sen var jag tvungen att äta& plugga lite när jag kom hem& vid halv 6 cyklade jag ner till stan för skulle hjälpa mamma med en grej& kom hem runt 8, & nu har jag precis kollat klart på en film. SJUKT BRA! haha dock minns jag inte vad den hette& orkar inte kolla de heller (a). jaooo, ska plugga in dom där satans spanska glosorna nu också sen sova. vi hörs imorgon! bilden har ni redan sett tror jag menmen.. ( plus att bloggen är fortfarande helt cp, måste vara något fel?!?! någon annan som har samma problem eller? ) / frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0