I'm your biggest fan

nu har jag gjort klart nästan allting förutom svenska referatet då såklart& lite matte& lite engelska& lite samhällskunskap, ah jag har helt enkelt lite kvar av allting .......... buhuuuu, mne jag ska äta snart sen så ska jag börja plugga igen& jag ska inte ta någon jävla paus. för sånt är jag expert på, tyvärr.
Har också räknat ut att jag kommer att kuna köpa mina skor så fort jag får mina pengar från Pukevallen, för resten ska gå till Göteborg typ eller ah dom som jag får från filmen som milia& jag håller på att göra. Sen studiebidraget kommer den sista september& då går hela de till frisören för klippning& färgning av håret.
men förhoppningsvis så kommer jag att ha liteee pengar kvar (a)



jaojao, imorgon ska ju tilda& jag ha en fotodag så då kommer det förmodligen upp en massa bilder på kvällen.
haha om ni nu ville veta det ;).
/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0