just a fake smile, and everything is fine

ser ni hur snabbt humöret kan ändras eller? för bara några minuter mådde jag toppen, det räcker med att jag ser eller hör en liten händelse som har hänt med dig. jag vill men jag kan inte glömma dig, jag vet att jag ska skita i dig och att du är en fet idiot men varför kan jag då inte släppa dig. det var du som ville, det var jag som tvekade.. jag visste bara inte att det var dig jag ville ha förrens det tog slut. hur ska jag kunna våga säga ngt till dig när vi inte har sagt något till varanda på fyra månader, det sista jag fick av dig var en kyss. vill ha den igen, vill ha hela dig igen.. jag gör allt för att försöka få kontakt med dig, allt förutom att skriva till dig, för jag är en feg liten jävel... jag vågar inte chansa!

den dagen jag har bättre självförtroende då ska jag chansa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0