let me see your body go like a maracaaa!

hejsan!
inte hänt så mycket idag i skolan eller ah något viktigt eller så, slutade runt 14.30 & då cyklade jag till Tilda. Åt lite där sen gick vi ner på stan& kollade träningsbyxor till henne :).
jaa mer har jag inte hunnit med idag, eller ah nu är jag ju hemma oså då. Ska snart skriva klart mitt svenska referat & kanske träna ikväll eller bara ta det lugnt, har sjuuukt ont i magen eftersom jag tog mjölj& flingor hemma hos tilda & dom har ju ingen laktos mjölk, haha smart drag där frida..
aja får se, lutar mot en slapp kväll men man vet ju aldrig vad jag kan få för ryck ;).
Imorgon är det skolfoto som gäller& jag hatar sånt, men nu vet jag i alla fall vad jag ska ha på mig (y).
Pinsamt att det liksom är mitt i skolan.. hah alla kan ju komma& kolla, inte okej!
blir en bild på tårtan som vi gjorde till emilia på hennes födelsedag bara för att jag är sjuukt sugen på choklad & för att jag saknar milia!
/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0