när du vet att han egentligen var en idiot innan det blir ngt ge honom aldrig en chans det håller inte, tro mig.

allt du ser, allt jag ser, vi ser samma sak. du såg mig som en räddning, jag såg dig som en räddning. det var inte meningen att jag skulle se allt efter dig, jag ville se allt bra när du såg allt bra med mig. frågan är att om jag skulle få chansen att få dig igen, skulle jag vilja det då eller skulle det blir som förra gången.. det kommer jag aldrig få reda på om jag inte försöker ge det en chans till. just nu gör du bara så att jag kastar iväg hur bra och goa killar som helst på grund av DIG. fast du vet inte ens om det. jag vet inte vad jag vill och det är det som gör att jag inte kan gå vidare, jag behöver hjälp men inte utav någon annan än dig men du vet inte ens att jag behöver dig och nu känns det som att vi inte ens känner varandra. allt jag vill ha är dig, eller iaf se om det är dig jag vill ha eller om det bara är min osäkerhet som gör att jag bara vill känna tryggheten & närheten. " jag älskar dig " & " bli min " What are words if you really don't mean them when you say them. / tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0