sämsta fredagskvällen någonsin.

Girls fall in love with what they hear. Boys fall in love with what they see. That's why girls wear make up and boys lie.



har precis ätit lite& nu ska jag gå in i duschen& sen fixa naglarna lite, måste också testa lite olika kläder tills imorgon då jag ska på en modellgrej. Det var nämligen en modellagentur typ som drog namn på måfå i just Nybro så jag ska dit imorgon& bli sminkad& fotad och massa med mamma,hennes jobbarkompis& henne barn också.
Så det ska bli riktigt kul! På kvällen sover Tildus hos mig också så det lutar mot en underbar lördag!
eller ah den kan ju i alla fall bara bli bättre än denna fredagkväll.. har suttit med filmen hela eftermiddagen/kvällen nu och nu är det bara suuuuper lite kvar tills jag kan skicka iväg den men nej nej självklart så dampar det då& det funkar inte.. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!! måste ju ha den satans filmen klar!!

/ FRIDAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0