so beautiful!

har precis gjort hemmagjord pizza med pappa& ätit den oså dära då såklart ;).
la mig i sängen nu& har börjat titta på någon film som gick på tv, sen blir det väl några avsnitt av sex and the city också. Imorgon ska jag träna vid 10& sen städa på pukevallen & tillslut plugga, japp får ta min pluggdag imorgon istället för på söndag för på söndag ska Tilda& jag troligen ha en fotodag om vädret tillåter de då :).
Har också suttit& kollat in höst/vinter skor på internet, har hittat ett par snygga men måste se dom i verkligheten ocksåå& testa dom, dom kanske är skit fula, haha ;) men ett stort plus var att dom var fodrade med samma vita "päls" uppepå kanten så de skulle passa skit bra till min jacka! (a)
vi hörs imorgon om jag inte kommer på något kul att skriva ikväll!
/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0