vad är perfekt?

här har ni 3 bilder från Götet, tog faktiskt nästan inga bilder så dom här är de ända ni får ;). Fast ikväll kommer bilder på vad jag köpte också, så håll utkik! ............ skolan idag var helt okej, eller ah vi började med matte& då höll jag på att somna, var ganska drygt och var så sjukt trött men sen blev jag pigg när vi hade rugby på idrotten. haha, ja man får anstränga sig rejält nu eftersom vi är 25 killar& 4 st tjejer i klassen så det gäller att ligga i! Det var ju dock tur att vi inte fick tacklas, då hade inte blivit kul kan jag säga.. hah Efter idrotten var det lunch& sen teknik. & nu sitter jag här hemma, ska strax gå till pappa och hämta lite kläder som jag glömde igår& sen äta något, efter de hämta tilda när hon är klar i skolan& åka och städa på Pukevallen. Vi höres senare! pussssssss/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0