When I went, I thought you would follow, waiting still being.



när jag ser dig så hinner jag inte tänka, hinner inte tänka på vad jag skulle
göra när jag såg dig nästa gång. hade tänkt så mycket på det innan, men
vad är det som gör att jag glömmer bort det så fort jag ser dig? jag vänder
bara bort huvudet som jag såg vem som helst och likadant gör du.
vad var det egentligen mellan oss, var jag bara någon lek för dig?
var jag bara någon du kunde säga " jag älskar dig " & " bli min " till som
du egentligen inte menade. jag blev sjukt glad när du sa sånt, men varför
tog jag inte chansen och varför sa jag inte det tillbaka jag besvarade inte din
kärlek till mig om det nu var det?
och nu när jag inte hörde något ifrån dig när det var det enda jag satt och
väntade på, då insåg jag att du verkligen betydde något för mig. varför gjorde
jag det så sent för, varför var jag så jävla dum i huvudet och förstod det nu
när du har gett upp mig totalt. åhhhhhhhhh

everyone makes mistakes and I've learned that you should give everyone a second chance,
but now it's probably too late.





/ tilda

Kommentarer
Postat av: ida :) ♥

gummsan, usch fy fan för kärlek asså!

du vet vart du har mig <3

vi klarar oss bättre utan dom där jävla boysen!

puss på dig!

2011-09-11 @ 22:54:58
URL: http://idagratte.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej tilda, tänkte bara höra vart dom jeansen är ifrån? Riktigt snygga är dom, och fin blogg ni har! :)

2011-09-12 @ 11:24:50
URL: http://ooneinamillion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0