23 april

måndag.

Måndag igen då, men det gutt för då vet man att veckan börjat och snart är slut!! Vill bara sluta nian nu och bara börja på jb, ska förresten in dit imon och titta lite på programmet jag ska gå. En sista check lixom, sitter just nu och har ätit en macka. Vid fem ska jag på utvecklingsamtal, det värsta jag vet. De säger ju samma sak varenda gång lixom och vad är det för mening när vi går sju veckor till lixom?? Men ska inte klaga, efter det måste jag skynda mig lite för vi har träning vid halv sex.

Efter min träning kommer min fina pojkvän till mig och tänk idag har vi varit tillsammans i ett halvår, lixom det kändes som vi blev tillsammans nyss. Så vi ska äta pizza sen när han tränat, och sen hem o sova typ!!

/ tilda


love you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0