april

tuesday.

ville mest av allt bara ligga kvar i sängen idag när klockan ringde, ville bara sova o mysa bredvid min varma mysiga pojk. Men det var ju bra då att vi slutade vid tolv idag då, är skittrött idag även gick jag o la mig då jag brukar.. Men träningen igår kändes så sjukt härligt och underbart, känslan att få träna på madesjövallen igen!!

Nu sitter jag i sängen eller min brors säng den är mkt mysigare och större, ska nog sova här inne inatt oxå men kommer bli tomt att sova här utan adam... men men, jag sitter här nu och ska nog titta på film och sen vid tre typ ska jag o frida åka o städa. Och efter det så åker jag o mamma in till kalmar för att kolla på JB, nice.

Vi hörs ikväll om jag hinner!!
puss/t


cpbild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0