första april

söndag.
vaknade bredvid min älskling & vi var tvugna att gå upp vid halv tio för han skulle spela match, så åkte med de hem och jag tror att adam var rätt nöjd igår av hans presenter det verkade så iaf. När jag kom hem var jag tvungen att snabbt hoppa in i duschen och fixa mig för lite kalas på öland för elsa som fyllde 14!!

Sen till vallen snabbt för samling för lite match som gick rätt bra för att jag fick spela mitt mitt, men det gick inte helt åt helvete iaf. Det blev lika mot Boda och vi var duktiga för att vara ett C-lag och spela mot ett A-lag, men vi var duktiga tycker jag! Har nu bakat chokladbollar och fixat allt för imon då jag ska hålla en instuktion inför klassen, så de ska få smaka på mina goda chokladbollar!

/ tilda


jag älskar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0