fredagen den trettonde - sjuk....

onsdags - vaknade bredvid min pojk och på dagen gjorde vi inte så mkt tog det lugnt oså, sen på eftermiddagen så åkte vi in till kalmar och åt med emelie & joel. Vi kollade även på bio american pie reunion, om jag ska vara ärlig var den ganska bra man kunde skratta lite till den iaf. Sen när vi kom hem så kollade vi på en läskig film eller jag tyckte den var det, den hette trust den var bra ändå. Fick inte träna idag heller på grund av min ljumske som inte blir bättre.

torsdags - vaknade även idag bredvid min pojk, men han var trött så jag lät honom sova och jag gick o åt frukost helt ensam för jag var hungrig och när han vaknade så ville vi hitta på ngt iställer för att bara vara inne och glo så vi drog oss till simhallen och badade lite o bubblade osånt mysigt. Sen kom vi hem och tog det lite lugnt innan han skulle träna vid halv sju. åkte då själv och tränade lite på gymmet, sen kom almina till mig så vi drog ut o träffade lite folk som slutade att vi satt o tittade på film någonstans.

inatt vaknade jag av att min hals gjorde sjukt ont, och det gör den än. Den är svullen och jag känner mig hängig oså, inte kul men det får man väl ta antar jag. skulle egentligen träffat frida idag men det blir nog inte så, det blir en hemmadag med film.

/ tilda


vicce & jag på släktträff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0