helgen

söndag.
Jag skrev faktiskt i lördags men det uppdaterades tydligen inte..
I fredags så var jag och åt o tittade på bio och det var riktigt mysigt, vi åt på Zorbas och där är det ju som alltid gott och sen så kollade vi på hungergames. Den var riktigt bra så den tycker jag ni ska se om ni får chansen!! Kom hem runt tolv någon gång.

I lördags så vaknade jag ganska tidigt så jag gick upp o åt men somade om ganska så snabbt sen, när jag vaknade sen drog jag bort till gymmet och det kändes som att det behövdes verkligen. När jag kom hem så lagade jag omelett, den blev ganska så misslyckad men det gick o äta iaf. Och runt ett eller två någon gång kom adam och han var hos mig hela kvällen igår, vi lagade god mat och skulle tittat på en film som vi laddat ner men den var konstig och hackade en massa så vi gick och la oss vid typ halv elva... haha.

Idag väckte adam mig vid halv åtta för han skulle upp o spela match men jag orkade inte hänga med o titta, elakt kanske men. Så jag gick o la mig istället och nu har jag ätiti frukost o lite, vid två blir det träning till klockan fem... Tre jävla timmar, är inte ens pepp på att träna.. Men det blir jag nog sen där.

hoppas ni haft en bra helg, för det har jag haft!!


fina mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0