om du inte var den som hade rätt.....

hade ingen tid,lust, ork att uppdatera i helgen..

fredag, skola och nationella gcik förhoppningsvis bra. Efter skolan åka ner till vårdcentralen för att ta spruta, hatar sånt men hade min pojkvän bredvid mig så det kändes bra. Sen gick vi hem hit o lagade mat osånt och tog det lugnt sen vid sju hade jag match, vill inte ens ta upp det för ilskan växer fortfarande...
Åkte efter det hem till adam och sov där.

lördag, blev väckta v runt tio och då gjorde vi oss i ordning och drog in till kalmar för adam skulle köpa skor och jacka. Men han hittade bara skor, sen skulle han lana så hängde med o lämnade av honom sen körde de hem mig.
Efter det kom mina småkusiner för att titta på crusingen rätt kul ändå, sen skulle mamma o pappa iväg och jag hade inget för mig så hängde på dom.

söndag, vaknade och åt en ordentlig frukost och efter det var det dags för match vid tre. Det blev 2-0 till oss och jag gjorde faktiskt ett av målen!! Sen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.. skönt!!
Ska nu titta på film tror jag och sen sova, är trött och har ont i magen som tusan....

puss / t


så jäva coolt så jag döööööööör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0