on the top

tisdagskväll.

Sitter nu nyduschad och fräsch, ska snart äta lite har inte hunnit med det än eftersom vi nyss kom hem från kalmar. Nu känner jag mig så mkt säkrare faktiskt, fick prata lite med lärarna och det känns jättebra nu faktiskt. Lärarna som sagt var unga de flesta och de verkade hur goa som helst och det gör det bara ännu bättre!! Ja, vad positiv jag låter och det är jag ju faktisk. Livet är på topp, det går bra i skolan, fina vänner, bra familj, lagom mycket pengar & finaste killen. Det glider på nu, bara nian som jag ska sluta nu!!! Vill bort från madesjö nu, fast även om jag kommer
sakna vissa saker lite så kommer det bli bra ändå, hoppas jag...

/ tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0