påskhelg

söndag.
Har inte uppdaterat något på hela helgen, ber om ursäkt för det men har verkligen inte haft tid.

fredag: Åkte ut till golfbananoch slog lite med mamma och pappa, det gick bättre en förra gången. Sen vid femtiden åkte vi till mormor o morfar för lite påskmys med släkten, och kom hem rätt sent därifrån och gick och la mig direkt när vi kom hem.

lördag: Upp tidigt för fotboll mot smedby i äcklig snö, äckligt jävla kallt var det om fötterna och min jävla ljumske var cp, blir så arg. När jag kom hem fick jag göra mig i ordning snabbt för att jag skulle till adam. Och där har jag varit tills idag.

Nu är jag hemma och ska bara ta det lugnt ikväll, ska städa mitt rum sen när jag orkar.

/ tilda


vårt nya träningsställ, älskar det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0