10. Någon som har förändrat dig den senaste tiden

Här får jag nog säga min otroliga vän Tuva! Hon kanske inte har förändrat mig så men hon har helt klart förändrat min vardag helt och hållet. Egentligen så har vi känt varandra väldigt länge då vi har simmat ihop sen vi var mindre och sen gick vi i samma klass under högstadiet, men då fattade vi nog inte hur lika vi faktiskt var. Det upptäckte vi då vi började i samma klass nu på Åkrahäll. Då har hon gått och blivit en av mina bästa vänner, helt klart! 
Hon är en sån tjej som fattar allt, hon är inte komplicerad som vissa är utan hon säger precis vad hon vill. Hon kan vara ganska knäpp ibland men det är det som är de bästa med henne egentligen, för de gör henne till en av dom roligaste personerna jag känner! Ja hon är helt enkelt en väldigt bra person, som jag är helt överlycklig för jag har lärt känna så här pass bra. Hon är också en person som jag litar på till 110%, helt underbar.  
Jag älskar dig! 
haha vilken bild.. / FRIDAA 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0