11. Kärlek

Min kärlek är min fina Victor. 

Vi har känt varandra länge men i gymnasiet började vi i samma klass, dock var vi bara bra vänner fram tills December då allt förändrades. Nu har vi varit tillsammans ett tag och det känns fruktansvärt bra, han är min lilla prins som alltid finns där. Sanningen är att han har riktigt bra humor men jag vill egentligen inte erkänna de då han tycker jag är väldigt tråkig, haha. Jaja, nu gjorde jag det ändå. 
Min lille Vicce är som en dröm, han är allt jag någonsin önskat och jag är oehört glad över att han är min
Han är väldigt snäll och omtänksam, riktigt romantisk kan han också vara om han är på det humöret. hihi
Han är också expert på att retas... 
Jag älskar dig! 
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0