17. Tre yrken jag skulle kunna tänka mig ha

1. Läkare 
2. Lärare
3. Arkitekt 
 
Min dröm har varit att bli läkare enda sedan jag var liten, jag vet att det är pga att jag spenderade ganska mycket tid där inne på sjukhuset när jag hade Borrelia osv och nu också för den delen med min rygg. Så jag har tänkt att jag inte vill att någon ska ha det som jag hade det när jag var liten, därför ville jag bli läkare. Nu när man ska börja tänka på vägen dit börjar jag tveka endel, men vi får se! 
 
Lärare, ja det skulle väl vara ett ganska kul jobb. Dock inte på högstadiet då alla är så grymt jobbiga, haha. 
Men kanske på gymnasiet eller lågstadiet kanske? 
 
Arkitekt låter ju kul då jag faktiskt tycker det är väldigt kul att rita osv. Dock är det nog väldigt svårt att få jobb som det.. 
 
Jaja, vi får se vart tiden tar mig! 
/fridaaa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0