dag 1 - berätta om dig själv

Svårt att välja vad jag ska berätta om mig själv, jag är väl inte så intressant. Jag är väl precis som alla andra?
Jag är blyg och ganska osäker när jag träffar människor jag inte känner, de flesta ser nog mig som blyg. Men innerst inne är jag galen,rolig,envis,vill alltid ha rätt, en jävla vinnarskalle & älskar att hitta på nya saker. Jag ska nu börja gymnasiet och träffa hur många nya människor som helst, jag ska gå i kalmar på John Bauer,JB. En linje med samhäll- Idrott,hälsa & ledarskap. Jag älskar ju som sagt idrott och sport, speciellt när det är en tävling. Jag kan även oxå vara en lugn och stillsam människa, ta en slappdag med kompisar eller pojkvännen. Jag är fruktansvärt känslig, då jag kan både bli ledsen och bara gå o deppa flera dagar. Men jag kan oxå bli riktigt förbannad, jag brusar upp väldigt snabbt " kort stubin " kan man oxå kalla det. Jag tycker även om småbarn, typ vara barnvakt åt mina kusiner tycker det är så mysigt!! Vet inte om det blev som jag tänkt mig att berätta om mig själv men det är svårare än man tror, det finns så mkt!!
/ tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0