fredag!

Tjoho!
Dagen började riktigt dåligt då jag vaknade med migrän, tog mig till skolan halvt döende för Tuvas skull eftersom vi skulle ha hand om station på vår aktivitetsdag i badhusparken med teknikprogrammet. Vi var i alla fall klara vid 12 tiden, två timmar innan beräknat så då cyklade jag hem och sen vidare mot pukevallen för städning. Körde hem tilda och sen hem till Victor. Vi åkte till Kalmar med hans pappa men var där inte så länge, Victor skulle iväg och fiska kräftor ikväll med sina kusiner så nu har jag hamnat hemma och håller på att byta lakan i min säng och städa rummet. Ikväll får det bli en myskväll hemma framför några bra filmer, har laddat upp med lite go frukt så det ska väl gå! 
vi höörs
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0