glömt på listan.

18. Berätta om någon som betyder väldigt mycket för dig  
 
Jag kan inte riktigt bestämma mig om vem jag ska välja så jag skippar faktiskt den. 
 

19. Favoritskor 
 
Ja, jag har ju ett antal par skor men jag får nog säga mina DC skor är ett par favoriter! De är inte snygga men dom är så underbart sköna och det är ju huvudsaken så helt klart dom! 
 
20. Tre bra citat 
 
"If someone tells you you're not beautiful turn around and walk away, so they can have a great view of your fabulous ass:" - Miley Cyrus 
 

"Everything will be okey in the end. If it's not okey, it's not the end."
 
"A dream is a wish your heart makes." 
 

Vet inte vem som har skrivit de två sista. 
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0