Måndag!

Hellu!
Jaha ni, sista dagen på sommarlovet 2012 känns ju helt sjukt. Det har gått riktigt fort, men jag har haft en bra sommar i alla fall. Har hittat på lite olika saker så jag känner mig nöjd, men skulle velat haft lite bättre väder!
 
Jaja, idag tog jag mig upp lite över 9 och åt frukost och sådär. Tog sedan mopeden till Tuva så vi var ute på en promenad en stund, skönt. Åkte sen hem och bytte kläder sen vidare till sjukhuset. Där inne gick det som det gick, inga goda nyheter men det ska väl gå bra ändå! Efter det släppte mamma av mig på Pukevallen där tilda & jag städade och nu har jag äntligen hamnat hemma. Ikväll blir det en lugn kväll, ska bara slappa! 
hejs
Bild sen lördags utanför Kalmar slott. 
/frida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0