måndag & skola

Tjena.
Vaknade av klockan som ringde vid halv åtta skulle börja halv tio i kalmar då. Blev hämtad vid kvart i nio, men så var det fel så vi började vid tio istället. Hann inte göra så mkt, mer än alla nya lärare presenterade sig och vi fick massa annan info. Vid halv tolv slutade vi väl och tog tåget hem vid tolv. Vet inte riktigt vad jag kan säga om första dagen, men tror jag gjorde bort mig lite. Alla skulle säga en uppfattning om denna korta dag, och alla säger bra förutom jag som säger tyst. Aja, man får väl bjuda på sig själv lite nu i början. På torsdag ska vi vandra och sova i vindskydd, inte min grej men vad gör man inte... Har ätit o lite så, ska väl åka o jobba lite sen oxå när frida kommit hem. Förresten skulle fått mitt sim-kort idag men det kom inte & eftersom jag inte kan lugna mig så ska mamma & jag åka in till kalmar och fixa det idag.
/ tilda

tänk att min småttingar började sex-års idag, gud vad tiden går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0