sommarlovets slutspurt

Hejsan hoppsan!
Har ju varit i Helsingborg några dagar med Tuva, vi har haft det super! Kom ju dit tisdagskväll och då var vi ganska trötta så då gjorde vi inget speciellt. Onsdagen bestod av lite solning och shopping på stan & på Väla (ett super stort köpcentrum), torsdagen bestod också utav shopping och på kvällen var vi på picnick nere vid havet med några som dem kände. Igår så solade vi för det mesta och hade det allmänt skönt, blev tvingad till att bada också vilket var hur kallt som helst.. Klarade mig i alla fall! Vi åkte hem runt 4 tiden så var hemma här runt halv 7, då var mormor här och åt och lite sådär med oss. Sen skjutsade hon mig till Victor, där fiskade vi kräftor. Fick väldigt många faktiskt så det var kul. 
De var uppe idag på morgonen också för att vittja men jag stannade kvar i sängen, alldeles för tidigt för min del haha. Gick i alla fall upp en stund senare när dom hade kommit hem, då var det frukost på sängen till hans mamma som gällde då hon fyller år idag. Men nu sitter jag här hemma och gör absolut ingenting, ska nog ta och göra lite lunch!
Ja det var mina dagar det, hejs! 
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0